אני מזמינה אתכן.ם לפשפש במוחכן.ם ולשלוף את הפרסומות, השמות, הג'ינגלים (זמרירים בעברית תקנית…) והסיסמאות הפרסומיות הזכירות לכן.ם ביותר.
כן ,כן ,אוסף ה"נודניקים" שהפכו לדיירי קבע בראשכן.ם , מסיטי הדעת שנתקעו לכן.ם ולעוד הרבה נשים ואנשים בתודעה, שגורמים לצחוק גדול או לחילופין ,לתסכול:) – כל הכבוד והתשואות לקופירייטר.ית, שהצליחו לשחק לכולנו בראש…..וגם למלחיני.ות הזמרירים הידד.
כידוע, אין פרסומת טובה מזו, שתחרט בזכרון ותהדהד למרחקים ולשנים ארוכות. פרסומת שכזו, יכולה להגדיל משמעותית את קהל הצרכנים ולבסס את מעמדו של עסק מסוים בראש טבלת העסקים הידועים והמצליחים, כנ"ל לגבי סלוגן חכם, קליט או מצחיק, וכמובן, שם "מפציץ" לעסק או חברה.
ברוב המקרים יעזרו החברות והעסקים ,קטנים כגדולים, בחברת פרסום או בקופירייטר.ית עצמאי.ת לשם ביצוע עבודת הקופי הנדרשת על מנת להגיע אל היעד הנכסף. כמובן, שבשילוב עם עבודת מיתוג מקצועית ניתן להגיע לתוצאה מרשימה וסוחפת.
קופירייטריות טובות חיות ונושמות את המילה הכתובה, קופירייטרים טובים בקיאים ברזי השפה ופועלים בזירת המשמעות והצליל.
מוחם של נשות ואנשי המילים לרוב טרוד במציאת כפל משמעות למשפט, "פאנצ'ים", חיבורים סודיים בין מילים ואפילו הקבלות לשפות שונות…
אין שמחה גדולה כשמחת הקופירייטר.ית ברגע הגילוי , כשהאסימון נופל וגשם של קונפטי מטאפורי יורד על בימת החשיבה..ואז,המוח לוקח הפוגה קלה עד לחיפוש הבא, שלמרבית הפלא, יגיע מהר מאוד.
אם אתן.ם עומדות.ים לפתוח עסק חדש, או למתג מחדש את העסק הקיים, אני מזמינה אתכן.ם להצטרף אלי לטיול קצר ומקסים, ברוב הפעמים גם מצחיק:), לארץ הרעיונאות. אשמע מכן.ם את סיפור המיזם הפרטי שלכם ואחזור עם שם, סלוגן, ואפילו לוגו ושפה גרפית חדשה ומותאמת אם תרצו. הקופי עלי.